piątek, 15 maja 2015

Fiolet - koralikowe hula hop/ Holler for hoops, beading set


Komplet biżuterii fioletowej o metalicznym połysku. Trzy rozmiary i dwa rodzaje koralików Toho tworzą eleganckie wachlarze. W środku wachlarzy kryształ Swarovskiego.

Proces powstania tego kompletu był dość długi. Zaczęło się od zakupu kryształów, które przeleżały kilka miesięcy w oczekiwaniu na swoją kolej. Myślałam jak je wykorzystać. Nie chciałam użyć banalnego rozwiązania, gdzie kryształ stanowi dolną część biżuterii i przeważnie wisi osamotniony.
Wachlarz powstał przypadkiem. Miałam zabiegany dzień. Wciąż musiałam przerywać pracę. Pracując przy innym projekcie, wybita z pracy znów musiałam odłożyć dopiero co nawleczone koraliki. Odłożyłam je bezwiednie tak, że objęły kryształ, który leżał nieopodal. Gdy wróciłam do pracy natchnęło mnie to do stworzenia kolczyków. Później powstał wisior do kompletu.

Holler for hoops, beading set

http://emila-art.blogspot.com/
 Fiolet - koralikowe hula hop
Kolczyki. Pracownia biżuterii artystycznej EmiLa



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz